Düsseldorf - Reisverslag uit Herzberg am Harz, Duitsland van Alber Vrielink - WaarBenJij.nu Düsseldorf - Reisverslag uit Herzberg am Harz, Duitsland van Alber Vrielink - WaarBenJij.nu

Düsseldorf

Blijf op de hoogte en volg Alber

29 Augustus 2017 | Duitsland, Herzberg am Harz

Wij gaan al enkele jaren naar de camperbeurs in Düsseldorf. Zo ook weer dit jaar. We zijn net aangekomen op P1 daar kun je overnachten voor ons betekend dat twee nachten, daarna gaan we door naar Italië. Vanavond naar de evenementen tent voor een leuk stukje muziek en een lekkere hap. Dit was het eerste probeersel maar eens kijken of ik dit online krijg zo ja dan komt er de komende 7 weken noch wel meer.

• 29 Augustus 2017 - 18:13

Marloes :

Het probeersel is geslaagd! Wat ontzettend leuk dit en ik ga jullie natuurlijk volgen :-) liefs vanuit Huize Baderijn

• 29 Augustus 2017 - 18:20

Marjon:

Jeeeuuuh ik heb het gevonden!! Superleuk. Ik ga me abonneren op jullie berichten. Heel veel plezier en we volgen jullie.
    Dikke kus Marjon. :-)

• 29 Augustus 2017 - 18:22

Marjon:

Gelukt. Ik krijg mail als jullie een berichtje plaatsen. Doei

• 29 Augustus 2017 - 18:26

Sidney:

Hoi opa Albert ik mis je nu al

• 29 Augustus 2017 - 18:31

Jacqueline:

Probeersel geslaagd. Ik ga jullie volgen. Veel plezier vanavond! xxx

• 29 Augustus 2017 - 21:00

Peetje:

Ik ben benieuwd de komende 7 weken.

• 04 September 2017 - 18:34

Alber Vrielink:

HeySidney, wij missen jou ook kleinzoon van ons. Maar ook Juulz enpap mam hoor. Toch mooi dat we zo ook contact me elkaar houden. Als we terug zijn vertellen we hoe het was en kijken foto's. Dikke kus van Opa en Oma

• 04 September 2017 - 18:37

Hey Marloes Stefan leuke reactie. Heb al een beetje door hoe het werkt. Ga nu uitzoeken hoe foto's toe te voegen

• 04 September 2017 - 18:41

Alber Vrielink:

Hey Marjonneke. Ben nog een beetje aan het leren heb het tweede deel 2 keer gemaakt. De eerste keer wou i hem plaatsen en toen waren er nog 4 regels over. Afijn nog een keeper getypt.

• 04 September 2017 - 18:43

Met JAC en peet en onze lieve. Schoondochter Nicole Bellen we maar wel erg bedankt voor alle reactie